onsdag 29 september 2010

Ryggont

Idag känner jag mig trött och less! Har sovit jätte dåligt i natt bara för de satans ryggonten!! Klev upp och tog alvedon i natt för att kunna fortsätta försöka sova. Det strålar smärta som elstötar ända ner i foten. Ska ringa sjukgymnasten igen.

Idag var det meningen att jag skulle följa med ett gäng andra mammor på babylekis på drakborgen, men jag tar mig inte utöver. Det suger att inte ha körkort!!!
Jens har möte med regionschefen idag, så han kunde inte ta ledigt. Men han kommer att vara ledig mer och mer framöver, för han har lagt in få timmar på sig själv i oktober. Kan han behöva efter den här sommaren, han har ju jobbat sjukt många timmar. Han hade räknat ut att han jobbat in...tror det var 7 eller 9 veckors ledighet.
Så då kanske jag kan göra en ansats att signa upp mig på körlektioner :)! Då kan han ju vara med Jolie medan jag kör :).

Jolie har suttit och tittat nöjt på Händige Manny på Disney playhouse medan jag surfat lite, men nu är det slut och hon har lessnat! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar