fredag 17 september 2010

Snorkråkor och kudden

Idag har de inte hänt ett skvatt!
Jag har sovit när Jolie sovit och sen har vi bara gjort sånt vi brukar göra på dagarna fast i lugnare takt. Hon är så himla snäll och det är väl tur de när man mår som en räka!
Jag fattar inte hur mycket snor kroppen kan producera under en dag! :S

När Jens kommer hem ska han åka iväg och slänga älgbenen som ligger i vårt garage och jag tror jag ska åka med för jag har inte varit utanför dörren på nästan hela veckan. Vi stod till tolvtiden igårkväll och malde köttfärs och paketerade, men nu har vi frysen full med mat igen. Man känner sig lite rik när man har mat i frysen. Vad som än händer så kan man alltid överleva för man har ju mat :)!

I natt sov Jolie jätte bra! Hon åt vi 19.45 och somnade vid 20.30 ungefär, sen sov hon till kl. 05.50 och då ville hon ha mat, sen somnade hon om och sov till kl 08.10. Hon har fått en bra sömnrutin. Hon äter och sover på ungefär samma tider på dagen också. Nu brukar det oftast gå ca 4 timmar mellan målen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar