onsdag 1 juni 2011

Vaccination!

Idag ska vi på 1-års vaccinationen...och jag gruvar mig!
De andra vaccinationerna har gått jätte bra förutom lite feber efteråt, men den här gången kommer hon förstå lite mer av vad som händer och jag tycker det känns lite jobbigt. Hade tänkt köpt emla-plåster, men såklart blev det bortglömt. Inte för att det antagligen kommer göra någon större skillnad eftersom det är vätskan som gör ondast.
Skriver några rader efter vaccinationen om hur det hela fortlöpt.

Igår var det världens åskoväder här med stora blixtar som sköt över hela himlen. Det är väldigt vackert när det blixtrar så där. Man blir verkligen påmind hur liten man är och hur kraftfull naturen är.
Jag har blivit lite små fjantigt med åldern, så jag blev lite skrajsen ibland när det dundrade och blixtarna var nära huset. Har aldrig varit rädd för åskan tidigare, trots att den slagit ner i mamma och pappas hus flera gånger när jag bodde hemma.
Idag är det mulet och lite småkallt, men jag har på känn att det kommer bli finväder efter lunch, så jag har cityshorts och linne idag! :D Optimistiskt kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar