söndag 26 juni 2011

Soft dag

Idag har vi inte gjort många knop, mest lallat omkring och njutit av dagen. Jolie och jag har gått en liten promenad. Sen satt vi på bryggan och tittade på när Kirsch badade. Tror både mor och dotter längtar tills det blir tillräckligt varmt så vi också kan bada i sjön.
Nu ligger lill-gumman och vilar, Jens ligger bredvid mig och läser en tidning och jag bloggar...tänk om livet kunde vara såhär jämt!
När Jolie vaknar ska vi göra lunch, gubbröra, sill och potatis till oss vuxna och en barnmatsburk (för ovanlighetens skull) till Jolie.
Ikväll eller imorgon kommer resten av bilderna (när jag kommit hem till datorn, går tydligen bara att ladda upp en bild i taget på blogwriter) och så skriver jag vad vi gjorde på midsommarafton mm. Ha de gött! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar