tisdag 21 juni 2011

Ljusdalstripp och liten sovgäst

Igår så åkte vi till Ljusdal och planterade blommor på min mormor och morfars grav och även gammelmormor och -morfars grav. Blev en mysig och fin dag!

När vi kom hem så hämtade vi upp min brorson Milton som skulle sova hos oss.
Vi hade en mysig kväll tillsammans! Är så roligt när han kommer och hälsar på och Jolie älskar verkligen honom!

Idag har jag inte gjort så himla mycket...typ städat lite och grejat med en tjälknöl till pappas 60-årskalas imorgon. Jolie höll mig vaken i natt, antagligen för att hon inte brännt så mycket energi under dagen eftersom vi satt i bilen i flera timmar.
Konstigt nog är hon lika pigg som vanligt trots att hon sovit lite och ingenting under natten. Önskar jag kunde vara likadan :P

Snart bär det av utöver för att köpa pappas present och så ska jag försöka hinna hitta en fin klänning till kalaset också...kommer antagligen gå sådär...
Lägger upp bilder från Ljusdalsutflykten i övermorgon (imorgon är det ju kalas :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar