onsdag 1 juni 2011

Vaccination, handling och bråk.

Det gick finemang hos farbror doktorn idag och Jolie var så duktig! Hon tog det som den kämpe hon är och grät i 2 sekunder direkt efter sprutorna blivit tagna och sen var det "titta där" och pekfingret i vädret igen. :D
Läkaren och sjuksköterskan tyckte hon var väldigt tidig i sin utveckling (både språk och fysik), hon var som en 1½ års bebis sa de. Fast detta faktum har vi ju konstaterat sen länge tillbaka att hon är snabb på allt. Trots att det inte är jag som är snabb eller kanske har påverkat så mycket (förutom i språket då jag tror att det har stor inverkan att jag läser och pratar mycket med henne), så blir jag stolt som en tupp när jag hör att de tycker hon är duktig. Blir ju nästan stoltare när hon gör nåt bra än när jag själv gör nåt bra...haha ganska sjukt egentligen!

Efteråt så åkte vi och handlade lite elgrejer och var in och hörde om sängen hade kommit, men vi skulle få hämta den på fredag. Om den inte är där på fredag kan de stoppa upp sängen där solen inte skiner!!!
Sen var vi på ica maxi och handlade lite mat.

På vägen hem blev det vilda diskussioner i bilen. Luft behövde tydligen rensas!
Nu är det inte direkt rent i luften än, men...jaja så är det ibland.
Tog luften ur mig totalt i varje fall.
Nu har jag städat bort lite aggressioner och nu ska jag se en film eller nåt och tänka på annat en stund.

Ha en kanon kväll!

2 kommentarer:

  1. Ja, tyvärr så måste ju luften rensas! hoppas allt går bra endå! :) Vad duktig lillstumpan eller förlåt stortjejen är! Varga tog spruta igår och hon var gnälligast i världen hela dagen.. :(. Hoppas att vi träffas snart igen.. känns som vi bor 45 mil ifrån varandra. :( kram

    SvaraRadera
  2. Men det är bra att rensa då och då. Man behöver det!

    Jo, jag tycker då att hon är lik dig

    SvaraRadera