fredag 17 juni 2011

Dagen som passerat

Idag på morgonen fick Jolie öppna 2 paket från faster+man och kusinerna i Stockholm (födelsedagspresent i efterskott). Det var 2 disney böcker, en nalle och ett linne med tillhörande kjol. Hon invigde kläderna på eftermiddan idag och hon var så söt så! :)
Vi lekte och grejade i trädgården idag. Pappa tittade förbi och vi planerade lite inför hans 60-årsdag till veckan.
På eftermiddan när Jens kommit hem från hudik så åkte vi på birsta och handlade lite grejer till sovrummet och lite mat.
Nu ikväll så gör vi inte mycket...jag känner mig allmänt less och irreterad...
Känns ärligt som jag skulle kunna bita huvudet av nästa person som pratar med mig!
Jobbigt att känna såhär när det till synes inte finns någon större anledning till denna känsla...
...eller jooo de finns det ju såklart!
Nu ska jag sluta gnissla tänder och tröstäta en kexchoklad...som jag inte har råd med egentligen (räknar kalorier).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar