onsdag 8 juni 2011

Tomatrumpan

Idag har vi spenderat så gott som hela dagen utomhus.
Jag har passat på att sola medan Jolie vilat i vagnen. Jag har även klippt ner lite buskar.
Efter 2 dar i solen så har min stackars bleka hud fått sig en rejäl bränna...så rejäl att min rumpa är knallröd...sitta är inte bekvämt alls...inte alls...

Nu ska jag slappa inomhus resten av kvällen efter fix ute och städning inne.
Ska även smörja min onda rumpa med efter-sol och hoppas att det svalkar lite.

Imorgon ska jag iväg och handla lite och på fredag är det min älskade brorson Robins student.

2 kommentarer:

  1. Tack själv! :)

    Ja, det verkar bestämt som så! ;) Vart bor du om man får fråga? :)

    SvaraRadera
  2. Haha, men dra på trissor, det stämmer ju alldeles utmärkt det :). Hur känner du dem? :)

    SvaraRadera