onsdag 15 juni 2011

Gräsänka

Imorse kl 4 klev Jens upp och gjorde sig iordning och åkte ner till sthlm på PC-konferans. Han ska vara borta till imorgonkväll, men på fredag ska han ner till Hudiksvall över dan...blir mycket borta den här veckan.
Tråkigt!
Dessutom fortsätter det underbara vädret...NOT! Regn och rusk.
Fast imorgon tror jag att det skulle bli soligt och fint och då ska vi verkligen passa på att vara ute och leka och ta oss en långpromenad.

På fredag ska vi åka och handla lite saker till sovrummet. Rullgardin, gardiner, överkast? (om jag hittar nåt fint) och nya sängkläder. Jag längtar tills det är inrett och fint där! :)
Man sover som en prinsessa/prins i de nya sängarna, fast jag tror rummet påverkar för Jolie sover bättre där också.

Har inte så mycket att skriva om egentligen, det händer inte så mycket när det är dåligt väder.
Jag ska göra en sur (början till en surdeg) idag. Tänkte baka lite gott surdegs
bröd till midsommar. Ja mer planer än så har jag inte, städa och skura gjorde jag igår. Blir en massa mys och lek med Jolie antar jag :).
Tråkigt inlägg idag...
Lägger upp 2 Jolie-bilder som livar upp lite ;)

Jolie har rivit ut mina kläder och försöker sätta på sig min bikini

Busungen!

1 kommentar:

  1. Har du en degblandare(bakmaskin) eller bakar du surdegsbrödet för hand?

    SvaraRadera