söndag 5 juni 2011

Jahopp

Här sitter man nu ensam och småfull! Haha så kan de gå!
Jag sitter och smuttar på en strawberry daiquiri och slö tittar på tv medan Jens är i stan och är på crusing.
Kristoffer, Sara och deras lilla dotter var här en stund ikväll och Kristoffer och Jens drog in till stan.

De senaste dagarna har jag inte varit på blogghumör alls.
Jag kan göra en snabb genomgång vad som hänt.
Igår så var vi och hämtade våra sängar äntligen!!
Vi provlåg dem igår...ordentligt! Jag älskar våra nya sängar!! Men vi ska inte sova där förrän vi har gjort klart helt och hållet har vi bestämt. Så nu bli´re till att snabbt bli färdig med de sista och fixa lite gardiner, överkast, fina kuddar och mattor. Kommer bli så snyggt! Lägger upp lite bilder när jag fixat lull-lullet.

Idag har vi varit i stugan hela dan och det har varit alldeles underbart väder. Jens låg och solade jätte länge och nu ser han ut som ett stoplyse hela han.
Mina 2 brorsöner och pappa var oxå där, de skulle sova där.

Ja mer avanserat inlägg än såhär bli´re inte tyvärr.
Hoppas ni haft en bra helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar