torsdag 30 juni 2011

Länge sen...

Nu var det länge sen jag skrev!!
På nåt sätt har dagarna bara försvunnit och jag har haft massor att göra. Dessutom har det underbara vädret gjort att jag inte haft nån större lust att sitta framför nån dumburk.

Jag lovade ju att skriva lite om midsommar, men det glömde jag visst bort. :S
Vi hade det jätte mysigt som sagt. Det var Johan, Nadja, Albin, Robin, Emma, Pappa, Jens och Jolie...ja å jag såklart! Vi åt gott och umgicks och spelade kubb.
I början av dan spöregnade det, men på kvällen sprack det upp.

Jag gör ett bildmaraton av den gångna tiden istället för att skriva världens uppsats.

Jolie har lite pottlektyr

Lukta gott med maskros...eller?

Gott med isglass


Fåtöljmys


Bilder från ljusdalstrippen:
En av de 2 gravarna efter min plantering

Jag och Jolie tar igen oss på en bänk efter planteringen och äter en frukt

¨
Jens och Jolie tar en lite promenix

Mer bänkhäng


Lite bilder från pappas 60-årsdag:
Kompisgänget

Jens och Mats

Min Älskling!

Jag och Jolie

Jolie myser med kusin Elin

Jolie och pappa Jens tar igen sig inne i stugan efter en lång dag med kalas

Lite bilder från midsommarhelgen:

Jolie försöker sno Albins napp (tutte som det heter här i norrland ;))

Emma, Jens och Robin dricker Mogge (captain Morgan med cokacola)

Kirsch softar inne i stugan

Vår lilla stugpippi som har byggt sitt bo på alltanen och har sina söta ungar där

Min lilla blomma på blomsterängen


Busungen på bryggan


Utsikt över sjön från bryggan

Jolie och Kirsch på bryggan

Sommarfossingar

Jolie och jag på väg ner till sjön

Hittar en rolig kotte på vägen ner


Jens och Kirsch busar

Jens kör med sin radiostyrda båt och Kirsch jagar den

Lillfisen på bryggan

Kollar status på potatislandet

Plockat en liten blomma till mamma

Gungeligung

Kikar ner på när morfar lastar av släpvagnen

Leker

Jag passar på att sola en stund när Jolie vilar

Sommarfossingar nr2

1 kommentar:

  1. Fina bilder! Jolie hade en så söt tutte, vars har ni köpt den om man får fråga? Tycker det är samma överallt och just MAM-napparna är så trista. :)
    Hoppas allt är bra!
    Kram

    SvaraRadera