fredag 25 februari 2011

Träff hos Emma!

Igår så var vi på tjejträff hos Emma. Linda har äntligen kommit hem!
Jag har saknat henne så mycket och det var så roligt att träffa henne! Tiden gick alldeles för fort och det kändes som vi just kommit när det var dags att åka hem igen.
Barnen lekte och hade skoj medan vi surrade och åt lunch och efterrätt som Emma förberett. Vi hade det jätte mysigt!







Idag har min brorson Robin och hans tjej Emma varit här och hälsat på.
Tycker om min brorson så himla mycket!
När de åkt hem så åkte vi på birsta och handlade byggvaror till sovrumsrenoveringen, hårfärg till mig och kläder till Jolie.
Imorgon blir det 30-årsfest för Johan! Ska bli jätte roligt!
Nu ska jag ta ett glas vin och färga mitt hår...skulle behövt klippt det oxå, men det får bli till veckan kanske...funderar på att göra slingor också.
Funderar på tunna i underhåret, fick idéen när jag fick nya amelia. Gillar Sarah J Parkers frill :). Fast mitt blir inte lika kort i sånt fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar