torsdag 10 februari 2011

Pannkakslunch m.m








Igår var jag så himla sliten! Jag sov jätte dåligt natten mot igår för jag hade så ont i ryggen och hade slut på smärtstillande (klara knappt varken dag eller natt utan dem!). Har ju blivit mycket bättre, men smärtan är kvar...det är bara det att den sitter högre upp och det betyder att det blivit bättre.
Jag vilade när Jolie vilade. Det var meningen att pappa och jag skulle på birsta, men han slutade så sent på jobbet och dessutom hade jag ingen ork, så vi bestämde att vi skulle ta det idag istället. :)
Pappa stannade kvar på middag. Jag gjorde lasagne och den blev väldigt god om jag får säga de själv. Pappa busade och myste med Jolie medan jag gjorde maten. Hon älskar sin morfar!

Idag fick jag sova ut och Jens klev upp med Jolie. Det var väl behövligt!
Vi har inte gjort så mycket idag...är ju sånt snöoväder så man vill ju inte gå ut :(! Trött på den här f*rbannade snön nu!!! Jag vill ha sommar!!!
Jolie åt sin favvorätt till lunch idag, pannkaka med rivet päron till! Hon åt det mesta själv, det blev en jätte portion, en hel stor pannkaka stoppade hon i sig!
Till helgen ska jag göra våfflor när vi kommer hem från skoterturen, det lär ju oxå bli en succé!
Om ett tag ska vi åka på birsta med morfar och hjälpa honom att hitta nya gardiner.

1 kommentar:

  1. Ja, det är skitjobbigt att han blir så hostig:( Men men än så länge så är den inte så farlig så jag hoppas att det inte blir värre så han får andnöd som sist.

    Fick du mitt mail på fb förresten ang söndag?

    SvaraRadera