tisdag 1 februari 2011

Besök och kyrkis

Igår så var Nadja och Albin här på besök. Vi hade det jätte mysigt!
Barnen lekte och Albin lärde Jolie en del hyss! Man ska ju lära av de som är äldre och erfarnare! :D
Ungarna åt lunch innan vi gick ut på en promenad och vi fick låna Albins vagn, för Jens hade glömt och lyft ur våran ur bilen och som tur var hade Nadja med sig båda vagnarna.
När vi kom tillbaka fikade vi te och smörgåsar.
Sen lekte barnen en stund till och vi surrade.
Tiden gick väldigt snabbt! :)
På kvällen så kom pappa och åt middag här. Kycklinggryta med tomat, paprika och timjan med tagliatelle till. Gött!







Idag så vaknade Jolie ovanligt tidigt och ville kliva upp fast det passade bra för vi skulle på kyrkis idag som börjar kl. 10. Hon hann vila en liten stund innan vi gick.
Jag mötte upp Jenny och Nella utanför. Jag tyckte det var riktigt trevligt och Jolie verkade trivas.
Insåg att jag måste lära mig lite mer barnsånger för till en del som jag inte kunde försökte jag ändå sjunga med i, men det blev bara ett mummelnynnande. Lät värre än annars till och med! :D
Efteråt följde jag med Jenny en bit på vägen och vi stod i ett vägskäl och pratade i en halvtimme innan vi var tvungen att skiljas åt.
När vi kom hem åt vi lunch och sen blev det en massa bus igen. Jolie har blivit en riktig busunge!! Man ser hur det lyser i hennes ögon när hon kommit på nån ny rolig sak att göra. Helst något mamma inte tycker att hon ska göra!
På kvällen åkte vi och kikade på stugan där Johans fest ska vara.
Nu ska vi mysa och se en film innan vi knoppar in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar