lördag 5 februari 2011

Njurundabesök och pusskalas!

Igår kväll blev vi bjuden hem till Vera och Stefan på middag. Var en riktigt mysig kväll!
Ungarna lekte och pussades medan vi åt middag. Hilding är så himla fin och glad liten kille! Jolie verkar vara lite små kär i honom för hon ville pussas hela tiden och Hilding var inte sen att pussa tillbaka och efter en av pussarna tittade han mot oss och flinade nöjt. Ungefär som -såg ni vad vi gjorde! :D

Middagen och efterrätten var jätte god och jag hade en riktig fuskkväll och jag tänker inte ha dåligt samvete för det. :) Man måste kunna äta något gott på helgen annars blir man ju knasig! Huvudsaken jag sköter mig under veckorna och inte äter en massa onyttigheter.

Efter vi ätit och nattat de små (vilket tog ovanligt lång tid för oss, antagligen för att hon inte var hemma) så spelade vi lite sällskapsspel, först Lika par leka bäst, men jag och Jens blev lite små putt på varann så vi spelade det bara en omgång för husfridens skull :D. Sen spelade vi alfapet, det var 100 år sen jag spelade det och jag märkte att jag måste börja med korsord eller nåt. :D
När vi kom hem stupade vi i sängen.

Idag har pappa och Jens hållit på att dra el och snickra i sovrummet. Förhoppningsvis får vi ett nytt sovrum innan sommaren...jag sätter upp en lång tidsplan :D har lärt mig att det inte går så snabbt som jag vill.
Pappa stannade på middag ikväll och jag gjorde tacopaj, den blev kanongod. :)
Jens och jag ska ha en myskväll när pappa åkt hem och Jolie lagt sig. Vi ska se film och bara ligga och kramas! :D








1 kommentar:

  1. Tack:) Skulle se om ni såg ringarna men det gjorde ni inte, hihi. Vi har inte riktigt bestämt när det blir. Om Stefan får välja så blir det till sommaren eller senast till vintern men det har vi ingen budget till och vi behöver nog mer tid med planeringen tror jag. Vi måste först och främst bestämma oss om vi ska ha ett sommar eller vinterbröllop och när vi bestämt det så tror jag att det kommer att bli ett sensommarbröllop 2012 eller ett vinterbröllop 2012 :)

    SvaraRadera