onsdag 2 februari 2011

Första tanden!!

Idag har vi inte gjort så himla mycket. Vi tog en promenad i det otroligt fina vädret, kändes som vår! Det var +8 grader och jätte soligt!
När vi kom hem åt vi mellis, Jolie åt päronbitar (som hon älskar) och smörgåsrån och jag drack te med några fullkornskorpor till.
Sen lekte Jolie och jag målade på min nya tavla.
Sen satt vi en stund och myste och kramades i soffan och det var då jag märkte det...
Hon tog tag i min hand och skulle gnaga på mitt finger, som är väldigt vanligt förekommande, men den här gången gjorde det ont! En liten liten sylvass pigg hade kommit upp! Jag lurade henne att öppna munnen så jag fick kika och där var den...hennes alldeles första tand!!!

3 kommentarer:

  1. ååhh :D gud vad det springer iväg! huaa.. :) stora tjejen!

    SvaraRadera
  2. Åhhh va häftigt!!!! Nu får mamma o pappa akta sina fingrar haha! kram från tant Linda

    SvaraRadera
  3. Grattis till lilla tanden:) Har hon haft några "tandsymptom" eller har hon inte känt av det alls? /Veralena

    SvaraRadera