tisdag 8 februari 2011

En väldigt bra dag!

Idag har varit en väldigt härlig och bra dag!
Det blev ingen kyrkis idag, för jag vaknade med en huvudvärk som skulle kunnat dräpa den bästa! Men efter ett tag la den sig och dessutom tittade solen fram i samma veva.
En utav mina älsta vänner Fredrik ringde och ville titta förbi. Han har just kommit hem från afghanistan nu så vi har inte setts på ett tag.
Vi tog en promenad i solen och sen fikade vi och tog igen lite tid.
När han åkte hem satt jag mig vid datorn en stund och gick ut på facebook. Då var mina 2 älskade vänner Linda och Kristin, som är i kambodja, inloggade. Vi chatade en bra stund. Jag längtar så tills de är hemma igen!
När Jens kom hem lagade han middag åt oss och vi satt och löste lite korsord tillsammans medan vi väntade på att maten skulle bli klar, men vi suger på att lösa korsord det är då en sak som är klar! :D
Nu är han i garaget och mekar med pappas skoter, för om det är fint väder i helgen ska vi åka upp till stugan och pimpla och grilla korv.

Just nu sitter jag och lyssnar på en kompis låt på my space och den är riktigt bra!
Klicka här och lyssna själv vetja!

Nu ska jag busa med mitt lilla frö! :P

2 kommentarer:

  1. Ni fick mersmak efter alfapet:)

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja vi ligger i hårdträning nu! Nästa gång vi spelar kommer vi "kick your asses"! :D ;)

    SvaraRadera