torsdag 17 februari 2011

Huvudvärk.nu

Vaknade med en dödande huvudvärk idag. Känns som huvudet ska gå itu. Hade huvudvärk igår också. Funderar vad det är frågan om, för jag brukar inte ha huvudvärk ofta alls. Är det hormoner? Migrän? Aneurysm? Hjärncancer? Haha nääe nu överdriver jag en smula kanske!
















Jens skickade ett sms imorse (han var på väg upp till umeå på möte), han hade hört på radion och undrade i vilket land Linda och Kristin är i, för 2 tjejer från mellansverige hade avlidit i Hanoi (thailand sa han, men det ligger i vietnam). Jag visste att de åkt från kambodja men inte till vilket land. Så jag blev en smula orolig och smsade Lindas syster och fick besked att Kristin var i Indonesien och Linda i Bangkok. Skönt då slapp man oroa sig mer :)!
Snart kommer Linda hem! Vad jag ska krama henne då! Har saknat dem nå otroligt! Vi har ju varit vänner sen vi var pyttesmå och det var länge sen det gick så här länge mellan träffar och telefonsamtal, det var när de var utbytesstudenter i USA under gymnasietiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar