onsdag 12 oktober 2011

Veckan som hittills avverkats

Måndag var en trött dag! Hände inte mycket. Städning mest.
Tisdag så var vi på kyrkisen och jag måste ju säga än en gång vad bra vår kyrkisledare är! Det händer alltid nya saker och hon är väldigt påhittig och engagerad!
Denna gång var det först smakupplevelser för småttingarna, vilket innebar en hel massa olika frukter i små kuber. Jolie var skeptisk mot många, sääärskilt citron, som hon grimaserade och sen blev arg och kastade citronbiten och sa blää!
Efter fruktstunden var det sång och lek som stod på schemat.
När vi kom hem vilade vi. Jolie i sängen och jag framför en film. Känns som jag håller på bli sjuk, för jag har blåsor i hela munnen, mår illa och är jätte trött hela tiden.
På kvällen kom Robin och visade stolt upp sin första egna bil som han köpt. En jätte fin Mercedes!
Han åt middag med oss och myste med sin lilla kusin.

Idag på förmiddagen har vi inte gjort så mycket (vanliga vardagssaker). Efter lunch gick vi hem till pappa/morfar och hälsade på. Vi fikade lite och Jolie fick en chokladkaka och saft av morfar och det tillhör inte vanligheterna att hon får sånt, men hos morfar får man äta vad man vill ;)!
Sen begav vi oss till Birsta när Jens kommit hem. Pappa och Jens skulle handla lite grejer och så åt vi middag där.
Imorgon ska jag, Jolie och Jenny dit igen och se om vi hittar några fina kläder för jag och Jenny ska ut på krogen på lördag :)! Ska bli jätte roligt eftersom sist jag var ut var på gatufesten.
Få se om jag får sova på soffan när jag kommer hem... :D

1 kommentar:

  1. Va fint du har gjort här på bloggen!
    Blir spännande o se om du blir ett spritmongo i helgen, haha. Hoppas att ni får riktigt roligt i alla fall och jag tycker att du ska passa på att ta en extra drink eller två för mig:)

    Kram på er!

    /Veralena

    SvaraRadera