onsdag 26 oktober 2011

Fikabesök på jobbet

Idag så har jag och Jolie varit på ett litet besök på mitt jobb.
2 av mina arbetskamrater har också fått barn och de var också där med sina små tjejer. Det var jätte trevligt och vi var flera som var där och fikade tårta och andra godsaker. Så himla roligt att få träffa Tina och Johannas små sötisar! Johannas lilla Linnéa är snart ett år och Tinas lilla Thea är 3 månader.
Jolie och Linnéa höll verkligen låda! Thea däremot var väldigt tyst och lugn och sov mest.

Efteråt så gick jag och Tina med bebisar ner på stan (Birgitta följde med oss en bit eftersom hon bor på vägen ner till stan). Vi gick och kollade lite i affärer och shoppade lite småsaker till våra små troll. Jag kom fram till att jag inte varit i affärer inne i stan sen...ja typ sen stan brann ;)!
Det blir ju alltid birsta, men det är ju för att det är lättsammast sen man fick barn, för där finns det skötrum lite här och var och man är inne hela tiden och slipper ta på och av ytterkläder.

Pappa kom och hämtade mig och vi stannade till på birsta och åt och sen handlade pappa lite nödvändigt.

När vi kom hem busade vi och myste. Jolie har gjort det bra idag, för det blev en väldigt lång dag. :)
Nu ska jag göra en kopp te och några skorpor och se en film med min älskling (om han kommer hem någon gång ;))!

Säger även grattis till vår vän Johan som fyller 30 år idag! :)

Ha en fin kväll allihop! :)

1 kommentar:

  1. Var du i stan?! Att du inte kom upp på kontoret och hälsade på mig då!

    SvaraRadera