lördag 15 oktober 2011

Drakborgen och utgång!

Idag har vi varit på drakborgen och Jolie har röjt runt som en galning! Mamma och pappa har också busat en hel massa! Våran stil är inte direkt att sitta på "the sidelines" utan vi tycker också det är asroligt att åka ruschkanor, klättra, hoppa och krypa.
Mitt mål är att hålla kroppen fit så vi alltid kan busa och göra en massa aktiviteter med Jolie. Även när hon blir äldre!
Det var en väldigt trött Jolie som somnade i bilen på vägen hem. :)

Nu ska jag vila en stund innan maten, känns att man har härjat loss :D och dessutom är ljudnivån därinne öronbedövande med alla busiga ungar! Sen ska jag piffa mig och sen blir det party all night long! Jag och Jenny ska ut och shake:a rumpan.
Hoppas outfiten jag införskaffade igår blir snygg!
Antar att morgondagen blir en väääldigt seg dag för min del.

Hoppas ni får en jätte bra helg!

                                                                      Vår krulltott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar