fredag 7 oktober 2011

Mysdag i skogen

Idag har vi haft en mysdag eftersom Jens varit ledig. Vi åkte till skogen och plockade trattkantareller.
Jens bar Jolie i fjällräven-bärselen/bärryggsäcken och jag tog ryggsäcken med fikat.
Vi hittade så sjukt mycket svamp! Tre Ica-kassar fulla med trattisar!!
Vi fikade på en filt mitt i storskogen bland alla svampar. När vi skulle hem fick vi nästan blunda för att vi inte kunde plocka mer svamp.
När vi kom hem var det dags för middag. Jens gjorde tacos och bjöd oss på. Efter vi ätit tog vi ett bad och sen var det dags för nattning av lillis. Hon somnade ovaggad efter en hel dag i skogen.
Nu ska jag slöa framför tvn och se en film med Jens (när han behagar komma hem från min pappa :D).
Imorgon ska jag jobba heeeela dan!

Ha en mysig kväll!

(bilder från dagen lägger jag in efter helgen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar