fredag 21 oktober 2011

Förfestbilder från i lördags!

Jag kom på att jag glömt lägga upp bilderna från lördagens utgång. Jag hade en grymt rolig kväll och träffade många rolig människor! Som vanligt var förfesten snäppet roligare än själva krogen.
När vi kom ut på krogen så blev det dans "all night long"!
Efteråt så blev det tillhörande besöket på Max. Nån hade räknat ut att 95 % av alla som går ut på krogarna i Sundsvall åker på Max och äter efteråt. Så kvällen är alltså inte fullständig förrän man gjort det! :D
Här kommer bilderna:



Tommy, Josefine och Jenny

 Erika







                                                                    Muskel spänning ;)
Finns det hjärterum finns det stjärterum

Adam ölar och Hmm (fasen kommer inte ihåg vad killen hette :S, till mitt försvar pratade jag inte mycket alls med honom)

Jenny och jag myser i bilen på väg ner på stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar