fredag 7 oktober 2011

2 år av tomhet efter mamma!

Idag är det 2 år sen min mamma gick bort och jag kan ärligt säga att jag tänker på henne varenda dag!
Jag blir jätte arg när jag tänker på att jag inte har min mamma längre!
Alla kompisar som har barn gör saker tillsammans med sin mamma och deras mödrar sitter barnvakt och köper fina kläder till sina barnbarn. De kan fika tillsammans och hitta på en massa pyssel. De kan prata om barnen och få råd (ibland vare sig de vill eller inte) om barnuppfostran.
Alla som har sin mamma kvar kan skratta sig lycklig och ska ta till vara på varje sekund tillsammans!

Mamma jag saknar dig så det gör ont i själen! Jag hoppas du ser oss och att du ser vilket underbart vackert barnbarn du fått och att du är stolt över mig och tycker jag gör ett bra jobb som mamma!
                                                                   Jag älskar dig mamma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar