fredag 2 september 2011

Himlabadet och Kräftskiva

Nu var det hundra år sen jag uppdaterade igen! Dagarna bara går och jag har så mycket fix hela tiden. Jolie håller mig även väldigt sysselsatt och tycker inte om när jag sitter vid datorn och jag vill ju heller vara med henne och ta till vara på dagarna vi har kvar tillsammans innan det är dags för dagis.
Förra fredan så var vi på Himlabadet med Vera, Stefan och Hilding och det var en jätte mysig dag! Barnen stormtrivdes och efter dagen var slut var de jätte trötta.
På lördan var det kräftskiva hos Johan och Nadja. Det var en jätte trevlig och rolig kväll!
Resten av veckan har varit ungefär som vanligt förutom att vi var på kyrkisstarten i tisdags och det var jätte roligt att träffa alla igen!
Sen i onsdags var vi tvungen att avliva 2 kattungar som vi inte kunde ha kvar. Vi har haft dem ute på annons i en halv evighet och alla andra i kullen har fått hem, men dessa 2 hade blivit kvar. Tills slut tog vi beslut om att lämna in dem för avlivning. Jag stortjöt när jag lämnade in dem! Jag kände mig som världens sämsta människa!
Igår så var jag hem till pappa och städade lite och satt upp lite nya gardiner. Jolie hjälpte till på sitt sätt! :D
Turturduvorna!
Mammor och barn
Världens lyckligaste Hilding
Jolie och pappa
Vattenbus
Mor och dotter
Familjen Borg/Deak
Jolie och pappa

Fikapaus
Jolie och mamma
"där är ju Hilding, jippi!"
Jolie och några av grabbarna på kräftskivan
lek med bilarna
Lilla Tova
Matdags
Young love!

Promenad herm till morfar i regnet
Mamma har städat hos morfar och Jolie inventerar i skåpen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar