måndag 19 september 2011

Skola och shopping

Idag har jag varit på skolan...men inte på dagens första lektion. Det beror på min underbara lilla dotter, som tyckte hon skulle hålla låda hela natten igen. Fattar inte vad det beror på?!
Hon har en liten tand på G, men jag tror inte att det är den som spökar utan att det är nåt annat. Jag gav henne faktiskt alvedon igår, så det borde ju ha tagit udden av det värsta i sånt fall. Det verkar som hennes mage är i olag, för hon fiser och fiser så det står härliga till. Funderar på om det är nåt hon är känslig emot, för det är bara vissa nätter hon är vaken. Jag hoppas hon sover bra i natt i alla fall.

Ja hur som helst tog jag ett "väl genomtänkt" beslut (Jag var halvt sovande när jag tog beslutet) att skippa första lektionen. Fast det gjorde i och för sig inte så mycket att jag missade den, eftersom jag ligger jätte mycket före alla som går den kursen. Jag har bara några få uppgifter innan jag är klar med den.
Sen åkte jag in på en föreläsning och efter lunchen skulle det bli filmvisning, som vi skulle skriva en uppsats om. Fast jag har redan sett filmen så jag slapp se den. Blev en väldigt kort dag alltså.
Jens och Jolie kom och hämtade upp mig och släppte av mig och Jolie på birsta, för han hade ett möte på jobbet.
Vi gick och åt lite lunch och sen så shoppade vi lite...blev som vanligt mest till Jolie!
Sen åkte vi hem och Jens gjorde hemgjord pizza. Sen slappade vi mest hela kvällen tillsammans.

Imorgon bli´re kyrkis! :)

Ha de gött! :)

2 kommentarer:

  1. Får hon mjölk till maten? Jag tyckte att Hilding hade en period då han sov dåligt och vred sig av vad jag tyckte såg ut som magsmärtor. Då fick han mjölk (inte mycket) till både lunch och middag. Jag lät honom vara utan mjölk ett par dagar och gav han sedan bara en gång om dagen. Jag vet inte om det beror på det men jag tyckte att han blev bättre. Nu får han 2 ggr om dagen igen och nu verkar det fungera.

    Ni var lite lika som bebisar, inte jätte lika men på nåt vis så tycker jag att man ser ett det är mor och dotter:)

    Kram på er!
    /Veralena

    SvaraRadera
  2. Pizza efetr en sån dag är ju inte fel hihihi

    SvaraRadera