söndag 21 augusti 2011

Jobbhelg och mardrömmar!

I helgen har jag jobbat och varit på selångersmarknad en sväng. Sen igårkväll var vi uppe i stugan och hade grillfest med alla stuggrannar för att avsluta sommaren tillsammans. Det blev en tidig kväll för oss eftersom jag skulle jobba 8.00-18.30 idag.
Jag har varit grymt trött hela dan idag, för jag sov som ett arsel hela natten! Jolie vaknade massor av gånger och gnydde, jäkla tandsprickning! När det inte var hon som vaknade, så vaknade jag av mardrömmar...hemska springa-från-mördare-drömmar, den värsta var när jag kände en pianotråd runt halsen och hur huden fläktes upp och hur varmt blod rann nedför min hals och bröst. Jag vaknade med ett ryck och var alldeles svettig och det kändes som jag inte kunde svälja riktigt.

Ikväll har jag spenderat tiden med att först pussa halvt ihjäl mitt lilla go-troll och efter hon lagt sig blev det vågrätt läge i soffan!

Jolie uppdaterar sig om vad som händer i världen :D

1 kommentar: