måndag 12 september 2011

Zumba och tradera

Igår var jag på ett jätte roligt zumba-pass...insåg att min koordination inte är så bra. Märks att det var ett tag sen man var tvungen att ta koreografi. Men det var så grymt roligt med toppmusik, så det gjorde inget att armar och ben levde sitt egna liv.
Det tråkiga var att jag inte kunde göra vissa hopp och rörelser pga av min skit rygg! Men jag härdade på ändå (gjorde nog såna rörelser som min sjukgymnast inte skulle godkänna men va fan :D).

I helgen har jag vunnit 2 auktioner på tradera till Jolie. Ett par converseskor och ett didrikssons regnställ, med tretorn gummistövlar. Så nu ska det promeneras och lekas i regnet ;)

Jag har tagit ett beslut här i helgen och det är att ha en sockerdetox. Ska under obestämd tid (inte mindre än 1½ månad) låta bli att äta sötsaker.
Jag blir så jävla (ursäkta språket) less på mig själv och min bristande självdiciplin. Innan jag fick barn hade jag ett extremt kontrollbehov (eventuellt på gränsen till sjukligt) på vad jag stoppade i mig och fick världens ångest om jag missade ett träningspass. Nu kan jag däremot stoppa i mig vadsomhelst, om det finns hemma så slinker det ner. Nu måste det bli uppsträckning på den fronten.
Mitt självförtroende är totalt körd i botten och det lider inte bara jag utav utan även Jens.

Ha en bra kväll! :)
Nu ska jag snart se "svenska hollywoodfruar" och dricka en kopp te.

1 kommentar:

  1. Ja LCHF är otroligt bra diet! :) kan inget annat än rekomendera den. :) Men du behöver väl inte gå ner något mer i vikt? du har ju en sån himla fin kropp. :)

    Ja,vore otroligt mysigt med att träffas! saknar er också! väldigt längesen nu.. Här hemma är Varga mer vild än tam :) men jag antar att du också har en riktig vildning hemma. :)
    När ska hon börja på dagis? :)

    MASSA KRAMAR!

    SvaraRadera