fredag 9 september 2011

Pepparkaksgubben och syltrygg

Igår kom pappa hem från 2 veckors utlandvistelse. Han var brun som en pepparkaka!
Han var väldigt glad och tacksam för att jag storstädat och bytt gardiner hemma hos honom medan han varit borta.
Han hade köpt med sig kläder till Jolie, parfym till både mig och Jens och en massa godis, som tack att vi varit hus och kattvakt.
Han åt middag här igårkväll och Jolie var väldigt glad att morfar var hemma igen.

Efter vi ätit var jag tvungen att avvika...plikten kallade borta på skolan. Nu har jag bara 3 dagars jobb kvar där borta.

Idag har min kropp inte varit samarbetsvillig alls! Min rygg har blivit jätte dålig igen. Jag hatar det här och det är psykiskt påfrestande att alltid ha ont och dessutom försöka bete sig någorlunda normalt och hålla god min inför alla. Jag blir så jävla skit less!!!
Önskar att sjukvården kunde på nåt sätt hjälpa mig så jag blir normal igen, man ska inte behöva gå omkring och ha det så här...inte så här länge, det har ju gått 1½ år sen jag fick ryggproblemen!!!
Jag har kontaktat min sjukgymnast, så får jag se vad han kan göra för mig.

Nu blir det tacos innan jag ska bort och jobba på skolan. Sen blir det fredagsmys! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar