fredag 30 september 2011

En vecka som gått

Den här veckan har jag haft fullt upp varenda dag...förutom på måndag då jag bara sov, nja inte hela dan såklart, jag var ute och lekte med Jolie och vi tog en skogspromenad.
På tisdag var det kyrkis och vi lekte, sjöng och pysslade, Jolie ritade och jag gjorde ett fint armband till henne. När vi kom hem blev det lite plugg. På kvällen målade jag ett fint bord som jag hittat i pappas ladugård. Finns massvis med gamla möbler där. Så nu har vi slängt ut vårt vardagsrumsbord och så har vi det fina gamla bordet där istället.
På onsdag så städade jag lite och vi var ute i solen och plockade lite äpplen och lite kryddor. Sen gjorde jag en äppelpaj. På kvällen så hade jag ljusparty och det var jätte mysigt, men det blev inte så många gäster pga många återbud. Jag bjöd på pajen och en massa kakor och vi luktade på en massa doftljus och pratade och umgicks.
På torsdag...igår alltså :D så var vi på himlabadet och badade. Jolie stormtrivdes och hon och jag åkte vattenruschkanan (den långa) massvis med gånger och hon gapskrattade varenda gång. Var en riktigt härlig dag!
När vi kom hem så var vi båda så slut att vi tvärsomnade och sov i över 2 timmar.
Idag har vi inte gjort så mycket. Det är super fint väder så vi ska gå ut och leka en stund och sen ta en promenad.
Linda kommer hit sen också, hon är uppe från Stockholm, så vi ska umgås lite. Som vanligt har hon fullspäckat schema när hon är här. Det är många som ska hinnas umgås med. :)
Ikväll ska vi ha "fredagsmys" och imorgon kommer Vera, Stefan och Hilding på besök. Det ska bli riktigt roligt, för nu var det länge sen vi hittade på nåt tillsammans.
På Söndag blir det zumba och på måndag ska jag köra igång på riktigt med träningen på helex :)! Bort med fläsket nu! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar