fredag 23 september 2011

Digster

Igår fick jag prova Digster premium i 6 månader till min stora glädje!
Helt underbart!
Digster finns som både betaltjänst och gratistjänst, precis som spotify.
Jag får prova detta eftersom jag är en Buzzador.

Digster är en musiktjänst som gör spellistor till spotify, itunes och WiMP och den drivs av världens största musikbolag universal music. Det är perfekt när man vill ha en bra musiklista utan att själv behöva lägga ner timmar på att leta.
Man skriver in sina musikpreferenser och så fixar de listorna åt dig! Kanonbra!
Du kan få träningsmusiklistor och partymusiklistor och jaa allt man kan vilja ha och behöva :)!
Jag tycker personligen att detta är en jätte bra tjänst! :)

De som vill prova Digster premium i 6 månader kan ju höra av sig till mig med mailadress så kan jag ge er en produktkod att slå in! :)

Ha de gött!

1 kommentar: