torsdag 15 september 2011

Klapp på axeln!

Ikväll klappar jag mig själv på axeln! "Duttiga ja"!
Igårkväll förvällde jag en stor pappkasse med kantareller och frös in. Idag har jag tvättat, ja jag vet inte hur många maskiner med tvätt (tydligen hade vi samlat på oss lite). Sen har jag gjort en hel massa äppelmos och imorgon ska det bli ännu mer, dessutom funderar jag på att göra krusbärsmarmelad (ska tydligen vara asgott till ostbricka). :)
Tycker jag hunnit med en massa bra och nyttiga saker. Sen har jag även haft ganska mycket kvalitétstid med min lilla stjärna= bokläsning, legobygg, pussel, jagis, hon har hjälpt mig att diska och städa, och slutligen film-mys (Alfons Åberg som är nya favoriten).

Imorgon ska jag och PussePlutt ;) på bio och Robin ska vara barnvakt. Ska bli så gött, för det är första gången sen Jolie kom som vi går på bio tillsammans.
På lördag ska vi till min brorsa på kalas, för han fyller år idag... 44 år! Gammgubben ;)!
Ja sen får vi se vad vi hittar på resten av helgen.
Natti natt!

2 kommentarer: