lördag 24 september 2011

Jobbelijobb!

Blir ett kort inlägg idag! Jag har jobbat idag och det har nästan varit som semester!
Jag tyckte det var riktigt skönt att få komma hemifrån och göra vuxensaker! Sen att jag jobbade med Birgitta (vi har alltid haft mest pass tillsammans och kommer grymt bra överens) var verkilgen super roligt!
Jag trivs med mitt jobb, trots att det inte är det mest glamorösa eller häftiga jobbet. Vi har jätte roligt ihop.
Visserligen så har jag ju känt att jag vill utvecklas mer, därav mina studier. Så jag får se hur länge jag kommer jobba såhär. Min kropp har ju börjat sagt ifrån oxå efter 10 år av olika snedbelastningar (antagligen därför jag fått diskbråck). Blir antagligen mer plugg och annat jobb om nåt år.

Jens kom och hämtade upp mig ensam, för Jolie var hos sin faster Veronica. Det hade gått jätte bra, fast hon hade blivit lite ledsen en stund och undrat var pappa hade tagit vägen.
När Jens hämtat mig for vi med ett tapetbord till Ängla och Henrik och jag fick äntligen mysa lite med Varga. Sen blev det en blixtvisit på Birsta för att byta en tröja till mindre storlek.

Vi hämtade upp Jolie sen åkte vi hem och Jens gjorde tacos och pappa kom och åt med oss.

Nu blir det soffläge resten av kvällen för jag är döslut. Imorgon jobbar jag 8-18.30. Heeele daaan!

Ha en fortsatt bra helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar