onsdag 29 december 2010

Sleten!!

Har varit vaken i omgångar hela natten med Jolie. Hon har haft jätte ont i magen och sovit jätte dåligt. Vid 6 var hon dock hungrig och jag gav henne lite modersmjölkersättning och hon åt mer än en halv flaska. Sen fick hon magknip och det bubblade och lät från hennes mage. Hon for runt som en propeller i sängen och var så trött samtidigt att hon inte orkade hålla upp huvudet. Efter en timme somnade hon av utmattning och vaknade vid 9 och hade diarré. Bytte på henne och klädde på henne och sen var det full fart. Hon kröp omkring på golvet i en timme och lekte, sen provade jag ge henne lite gröt och blåbärspuré. Hon åt några tuggor gröt motvilligt, men blåbärspurén gick det bättre med. Blev några fler tuggor av den, sen sög hon lite på ett smörgåsrån och drack lite vatten. Men det blev allt som allt inte mycket som slank ner. Jag pytsar på med vatten lite då och då.
Hon tvärsomnade på mitt bröst när vi kom upp från köket.
Nu ska jag tvinga upp min kära man som tydligen inte mår bra heller. Hade verkligen behövt avlastning en stund nu eftersom jag inte sovit mycket i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar