lördag 18 december 2010

Middagsbjudning

Idag har Jolie varit gnällig och tjurig hela förmiddagen. Hon har inte vilat heller som hon brukar göra. Tycker att hon känts lite varm också så jag vet inte om hon börjar bli förkyld eller nåt. Nu äntligen vilar hon i alla fall. Få se om hon blir lite piggare och gladare efter det.
Jens tog henne på morgonen och det var meningen att jag skulle få sova ut, men det gick inte alls med tanke på lilla gnällspiken som skrek och gnällde hela morgonen. Önskar jag haft ett par öronproppar. :S


Igår så var vi hos Veronica och Johan på middag. Det var jätte mysigt och god mat!
Hon hade gjort räktoast till förrätt och filé-provénsan med potatisgratäng och rotfruktsgratäng till huvudrätt och ananaspaj till efterrätt. Sen bjöd de på glögg och pepparkakor med ädelost på. Vi drack vin till maten, ett av plusen med att inte amma längre är att kunna avnjuta ett gott vin till mat!
Vi såg början på Robinson där, men eftersom jag glömt vällingen och pyjamas hemma så åkte vi hem och nattade Jolie. Sen såg vi en film och myste i soffan tillsammans.

Jolie får prova pappas hörselskydd

Bus Vidde

Go middag




Johan ringde och ville komma hit och hämta flytande alvedon till Vidar som fått jätte hög feber...hmm inte konstigt om Jolie kändes varm då...Hon har antagligen blivit smittad av Vidde när vi var där igår.

Nu står Jens och lägger golv och jag ska ta tag i lite klädtvätt och städning. Bära upp granen ska jag göra också :).
Vete tusan vad jag ska göra ikväll eftersom Jens ska ta med sina anställda på norra berget och äta julbord. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar