onsdag 22 december 2010

Julstressen kommer krypande...

Idag ska vi till birsta för 3:e gången denna vecka...*suck*! Det värsta är att jag tror vi kommer måsta åka dit en snabbis imorgon oxå, det är typiskt oss att spara allt till sista sekunden. Dålig planering!!

Idag var brorsan, Maria och Milton hit med Jolies julklappar. Jolie var som vanligt livrädd för brorsan...fattar inte vad det beror på... Men efter ett tag blev de kompisar och hon fattade att han inte var livsfarlig.
Känns så tråkigt att inte fira jul med dem tycker jag. De ska till brorsans pappa i Stockholm och fira i år.
Vi kommer ha en ganska lugn jul i år. Vi ska en sväng till Jens syster och sen åker vi hem och firar för oss själv, ja pappa kommer ju att vara här såklart.

Nu ska jag snabba mig och göra mig klar för avfärd.
Uppdaterar eventuellt mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar