tisdag 21 december 2010

Lägg en röst på Jolie!! :)

Idag har vi varit på birsta och handlat...känns inte som en så stor grej att skriva om. Vi var där igår också och ska även åka dit imorgon och handla julmaten...hmm inte mycket har hänt. Vi hade en ganska slapp dag idag. Vi satt länge och fikade på charm och sen strosade vi omkring, vi kände oss inte de minsta stressade...inte än iallafall! Men eftersom vi ska köpa en hel hög med presentkort dan före julafton och en del julklappar som vi har kvar, lär det ju komma krypande en viss julstress. Imorgon kväll ska jag göra köttbullar och börja förbereda en massa annan julmat.

Idag så skickade jag in en bild på Jolie till en omslagsbildstävling på Vi Föräldrars hemsida. Jag såg att det var 2 bebisar jag kände som också var med där, så jag la min röst på bägge dem :).
Ska bli spännade att se hur det kommer att gå för mitt lilla gryn :)!
Alla som vill är mer än välkommna att lägga en röst på Jolie!
För att rösta klicka HÄR
Tack på förhand! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar