fredag 31 december 2010

Nyår och magsjuka

Idag mår jag jätte dåligt. Igårkväll körde magsjukan igång rejält på mig.
Jens var inne på toa, så jag fick ta en hink och låg ute i hallen och kräktes. :(
Hela natten har jag mått tjuvens. Idag har jag magkramper och diarré och ingen matlust alls.
Skit på en pinne!!!!!!!
Hade velat haft ett mysigt nyår som inte innefattade frekventa toabesök och illamående.
Tydligen är Jens syster Veronica och Vidar också sjuka, men det är inte så konstigt eftersom vi var där när Jolies magsjuka bröt ut. Sen så var vi med Jens andra syster Ängla och hennes familj dan innan och tydligen är de också sjuka.
Tycker synd om pappa som får sitta själv ikväll på självaste nyårsafton eftersom vi är sjuk. Han vill konstigt nog inte bli smittad :D!
Jaja man får ta det som det är och låtsas att det är som vilken annan dag som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar