söndag 7 augusti 2011

Mamma!

Ville göra ett särskilt inlägg idag dedikerat till min mamma.
Hon skulle ha fyllt pensionär idag. 65 år!

Jag saknar henne så mitt hjärta blöder. Så fort nåt roligt hänt vill jag ringa och berätta det för henne, så fort något ledsamt hänt vill jag ringa och höra hennes tröstande ord. Jag saknar hennes kramar, hennes omtänksamhet, hennes goda mat, hennes humor och alla hyss vi hittade på tillsammans.
Tycker det är så orättvist att hon inte fick träffa Jolie som är så fin och underbar. Hon hade varit helt galen i henne och hade antagligen bett om att få vara barnvakt i tid och otid (som hon varit till brorsans barn). Hon hade varit världens bästa mormor. Jolie hade älskat henne överallt annat!
Varje gång Jolie gör något framsteg i sin utvecklig eller bara något roligt önskar jag att jag kunde få berätta det för mamma.

Fattar inte att det snart gått 2 år sen hon gick bort! Tiden bara flyger iväg...fast ändå inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar