torsdag 4 augusti 2011

Stockholmstrippen

Utsikt från skyview
Min älskling och jag
Hannes Passerande skyview besökare
Robban och Jens
Kusinkram! Jolie älskar verkligen sina kusiner och ville kramas hela tiden!
Hannes (Lr "Nenne" som Jolie säger) och Jolie

Joakim ("gocke") och Jolie
Kusinerna tittar på tv
Pappa äter glass
Jolie lika snygg
Namnam
Älgisar (som man inte ser sånna hela tiden hemma :D)
Jolie kikar på babianerna (knackade och ropade "pApa"
Krokodilen

-Åh komsikomsi lemurer så jag får känna på er!

Pappa titta "blubbblubb" (=fiskar)
En trött babian tvärsomnade på stubben med rumpan i vädret! :D
En ny liten babianbebis
Jolie älskade babianerna
Trötta gänget
Jolie och jag tittar på silkes"pApor"
Jens, Robban och Hannes
Robban, Jocke och Erik
Robban 2 systrar m barn och Robban mamma
Min sötnöt
Lek i lekparken med kusin Hannes
Jolie och Hannes
Hannes, Jens och Jolie åker rutschkana
Jolie får ett paket av faster Victoria
Pappa och Jolie åker rutschkana
Linda och Jolie åker rutschkana
Jolie gungar tillsammans med Linda (lr "Ninna" som Jolie säger)
Fika i parken
Jolie tittar på film på vägen hem
Borta bra men hemma bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar