onsdag 9 november 2011

Världens sämsta bloggare!

Mina uppdateringar har varit lite spridda just nu. Jag har haft mycket att göra och har inte känt att jag har haft tid att sitta vid datorn.
I helgen så var vi på maskerad och det var så sjukt roligt! Min brorson satt barnvakt, så vi kunde gå all in!
Vi festade till kl 4 på morgonen.
Jag var utklädd till Lara Croft, mest för att det gick snabbt att fixa den outfiten. Jag fick reda på fredag att jag fått ledigt, så jag hade bara fredagkväll att fixa grejerna. Jag jobbade hela lördag (11 timmar) och sen hem och nattade Jolie, stressade in i duschen och när jag klev ur duschen var Kristin och Lina redan här.
Jag sminkade mig och Kristin hjälpte mig med håret.
Jens var utklädd till tampong och han och Lina gick ner före oss (festen var bara 200 meter ifrån där vi bor).
Vi dansade, badade balja, bastade och minglade. Det var en asbra fest! Stort tack till arrangörerna!!
                                                                            
                                                                           "Klassfotot"
Piraten, Hillbilly och Araben
Långa farbrorn och skibumen
Nunnan och Prästen
Ski bum, piraten och Långa farbrorn i omklädningsrummet dricker Ginjulmust drink
It...huvva :S!
Vampyren, Mumien och den använda tampongen...ett blodigt gäng helt enkelt!
Mumien
Umgänge och surr
Piraten och Lara Croft
Kramar och annat
Killarna spänner musklerna i omklädningsrummet :D, Hillbilly Loppan ser fundersam ut!
Kattmamman och Lara Croft
På söndag var vi väldigt bakis både jag och Jens. Jolie vaknade halv 7 och ville leka med mig. Jag var halvdöd och antagligen inte helt nykter än. Fast jag klev ändå upp och gjorde de vanliga morgon rutinerna. Jag tycker att jag trots bara några få timmars sömn gjorde det väldigt bra. Jag lagade mat som vanligt och jag städade till och med lite. Nog för att det blev mycket soffhäng under dan. Men som tur var hade Jolie inget emot det för hon har varit jätte förkyld i flera dagar.

På måndag blev det ingen paradisbad-resa som var inplanerad med vårt kyrkis, för Jolie var så hängig. Tråkigt att missa det, men vad ska man göra.
Vi grejade i det blivade gästrummet istället.

På tisdag så gick vi på kyrkisen och Jolie tyckte det var jätte roligt att träffa de andra tjejerna. Men när vi kom hem hade hon feber igen. Kvällen blev ett gnäll och grinmaraton, men det blev lite bättre efter hon fått alvedon.

Idag har hon varit lite snuvig bara. Vi har slipat och spacklat i rummet nu. Jens kommentar när jag höll på slipa -fuskar du?? och så kända han på skarven...-nä det gjorde du visst inte...
Vet inte om han tyckte jag jobbade för snabbt eller nåt :D!
På eftermiddan var vi till bvc och vägde och mätte Jolie, sen fick hon sin vaccination. Hon skrek som en stucken från sekunden vi kom in i undersökningsrummet. Från att sköterskan skulle ta tempen i örat till hon fick på sig kläderna igen. Det var tydligen jääääätte läskigt att vara där!


Ja det var väl en snabb sammanfattning från de senaste dagarna. Ska försöka bättra mig!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar