onsdag 2 november 2011

Resumé

Jag har haft lite mycket att göra de här dagarna så det har blivit dåligt med inlägg.
I helgen så var vi på 30-års fest i Söråker. Vi hade en jätte rolig kväll!
På söndag var en väääldigt seg dag! Jag var lite ur form efter kvällen innan ;) och Jens hade blivit döförkyld (han var ute på krogen på fredan till 4.35, men han var nykter på lördag). Han var super förkyld både söndag och måndag och låg bara. På tisdag var han lite piggare och var på en anställningsintervju.
Igår var vi i lekparken och lekte och Jolie såg ut som ett sandmonster efteråt. Hon hoppade i varenda vattenpöl dessutom :D! Sen åkte vi på birsta och köpte ett element och några reglar. Sen åt vi middag på ikea.
Inatt blev Jolie tvärförkyld och hon har haft feber och varit hängig hela dan idag. Vi åkte en sväng på apoteket och införskaffade lite näsdroppar och sånt till lillan.
Nu är det bara jag kvar och det vore ett under om jag håller mig frisk, med tanke på att Jolie nyst mig rätt i ansiktet mer än en gång idag.

Ja detta är i snabba drag vad som hänt de senaste dagarna! :)

2 kommentarer:

  1. Tack, vad gullig du är:)

    Ni blev ganska sena då med andra ord (för en småbarnsförälder iaf, hehe)

    SvaraRadera
  2. Det hör väl kanske till med konstiga drömmar när man är gravid, än så länge har kattdrömmarna hållt sig undan iaf. Hihi.

    SvaraRadera