fredag 18 november 2011

Skärpning!

Nu måste jag göra en uppryckning här med bloggandet...jag vet jag har sagt det förr, men nu ska jag bättra mig!
Det har varit stressigt värre den senaste veckan och vi har renoverat som galningar! Vi har gjort i ordning vårt gästrum och nu är det klart! Snyggt blev det!
Våra gäster från filipstad kom i onsdags och vi har haft jätte mysigt! Så roligt att få rå om Janina och hennes kille i några dagar.

Jag kommer att skriva lite mer om detta efter helgen, för nu ska vi åka på birsta och möta upp dem, för de är och julhandlar lite idag.

Måste även skriva om en stor bedrift Jolie lyckats med och det är att kissa helt självmant på pottan! Wiiie!! Jag frågade om hon var nödig och ville gå på pottan och då sa hon Mmm och nickade och sprang in på toan och hämtade pottan och satt sig. Sen hörde jag hur det skvalade. Jag blev helt överlycklig!! :D
Knäpp man är! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar