onsdag 23 november 2011

Förskola

Idag har vi varit på förskolan i några timmar och imorgon ska vi dit igen. På måndag börja inskolningen på allvar. Jag har ångest!! Varför är jag så fånig när det gäller det här?! Jag litar inte på att hon blir bra omhändertagen helt enkelt. Jag inser att jag är hur fjantig som helst och att förskolan är fylld av barn som uppenbarligen mår bra och överlever varje dag. Jag tycker det är jobbigt att någon annan ska ta hand om mitt barn och till och med kanske träffa henne mer än mig. Fy fasen! Jag tror jag ska vinna massa pengar så jag kan bli lyxhemmafru ;)!

1 kommentar:

  1. Förstår din ångest men det kommer att gå jätte bra. Jolie kommer säkert att älska dagiset och kommer att lära sig massa nya påhitt och visa dig om eftermiddagarna/kvällarna. Du kommer ju jobba/plugga? och ha det i tankarna hela dagarna så du kommer att överleva, jag lovar:) Tungt i början men det går över:)

    Kram på dig!

    SvaraRadera