onsdag 7 juli 2010

:/

Känner mig sjukt nere idag...

Är trött och less och önskar jag fick gå ut och sola en stund och bara ladda lite batterier, men lillan kan inte ligga i vagnen mer än 2 sek och det är dessutom för varmt ute för henne.
Känns drygt att vara inne när det är så underbart väder ute.
Om Jens ändå var hemma kunde han passa henne en stund så jag fick vara ute.
Igår kom han hem efter 23.00 och då hade han varit borta sen 5-tiden på morgonen. Vi låg redan i sängen då han kom hem. Han sov tydligen på soffan, för när jag var upp och bytte på Jolie var han inte i sovrummet.

Kanske vi ska åka på birsta en sväng senare idag. Behöver ny foundation och Jolie behöver några nya bodys och sånt i strl 62, hon har ju vuxit, så 56 blir snart för litet.

Imorgon ska vi fotograferas...bättre sent än aldrig...hon har ju varit så skrikig tidigare så det hade aldrig blivit bra bilder, men nu så mår hon ju bättre i magen och är glad iallafall på förmiddagarna. Vi ska fotograferas hos fotografen som fotograferade mig för morgongåvan. Tyckte hon var så bra och tog underbart fina bilder :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar