fredag 24 februari 2012

Wrooom

Hej hopp! :)

Här kommer en blixtrapport från lightcottage!

I förrgår kom min kära brorson på besök. Vi hade en riktig myskväll och såg film och åt grönsaker och dipp. Vi såg A-team och den var riktigt bra!
Robin sov över. Dan efter så var vi ut och drog Jolie i pulkan och det var sånt sjukt bra väder, kändes som riktigt vårväder. När vi kom hem så gjorde jag våfflor med grädde och sylt till lunch.
När Jolie vilade såg vi på cops och slappade. En riktigt härlig dag.

På eftermiddagen så åkte jag och Jenny på birsta och shoppade lite. Jag köpte ett par jeans och så har jag kollat in ett par snygga stövletter och en vårjacka som jag ska köpa när jag fått lön.

Idag har det varit en sjuuukt slapp dag. Jag har varit så himla trött. Vi har ritat, lekt och myst.
På eftermiddagen så har vi varit och veckohandlat och så åt vi på ikea.
Nu blir det lite te, mango och en film, vet inte vilken än bara, it's under progress ;)!

Imorgon blir det jobb.

Jajamen det var en snabb överblick av mina dagar.

Trevlig helg, sug och svälj ;)! (för att citera min brorson)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar